2014. gada 18. marts

Tīrā Maize

Parasti ģimenes  brauciens uz Rīgu ietver lielo uztraukumu un sarežģītības saistībā ar ēšanu - vai nu jāsagatavo daudz viskautkas līdzi, vai jāmeklē kaut kas puslīdz drošs (nav acīmredzami glutēnsaturošs) kafejnīcās, vai jāpērk dārgi un neveselīgi gatavie bezglutēna našķi.

Tagad ir atvērta pirmā bezglutēna konditoreja-kafejnīca, un mēs ar vecāko meitu pusotru mēnesi pēc atvēršanas to beidzot iekļāvām savā maršrutā, uzreiz arī atmetot visas agrākās neērtības.

Lai arī no ārpuses noformējums necils, atrast bija pavisam viegli. Ieejot iekšā, mani pārsteidza rinda! Pirms mums bija 3 klienti, bet  vēlāk arī pēc mums ienāca kāds zēns pēc tumšās maizes.

Gaidot rindā bija gana daudz laika apdomāt, ko no diezgan plašā klāsta pirkt. 4 veidu kēksiņi, 3 ruletes, 2 veidu picas, biezpiena plātsmaize, biezpienmaizītes, ābolmaizītes, mēlītes, kruasāni, buljona pīrādziņi, visu telpu aromatizējoši ķiploku grauzdiņi, dažādi cepumi. Es noteikti kaut ko aizmirsu pieminēt...
Izvēle tiešām nebija viegla, vismaz man. Meita gan diezgan ātri izvēlējās sev picu ar sieru un magoņu kēksiņu ar biezu kārtu šokolādes. Es rezervei paņēmu arī buljona pīrādziņu un dažus šokolādes cepumus.

Viss bija garšīgs. Nu, labi - picu es nenogaršoju, jo meita to apēda viena un zibenīgi. Un tie šokolādes cepumi, tie cepumi.. - tie bija burvīgi, debešķīgi un fantastiski gardi!


Iespaids par konditoreju palika tiešām labs. Gaidu, kad ar meitu tur atgriezīsimies. Nākamreiz jau uzkavējoties uz tēju.


http://www.tiramaize.lv/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru