2013. gada 30. oktobris

Rīvmaize

Ir dažādas ēdienu izejvielas, ko mans skopums man neļauj pirkt. Taču man nemaz nav žēl veltīt mazliet laika (pat mazāk nekā vajadzīgs, lai aizietu kam pakaļ uz tuvāko mazveikalu), lai to kaut ko pagatavotu pati.

Viens no šādiem produktiem ir rīvmaize.



Laiku pa laikam gadās, ka izceptā baltmaize negrib gana ātri apēsties, sāk kļūt neapetītlīga. Tad es, pirms tajā iemeties pelējums, salieku sķēles uz radiatora vai siltā cepeškrāsnī un izkaltēju. Tādu salaužu gabalos, sametu blenderī un samaļu teju miltos. Parasti kāds kriksis paliek nesamalts, to noglabāju burciņā,  kur pēc tam turpinu krāt šādus sausiņus līdz sakrājas porcija malšanai.
Gatavo rīvmaizi beru tīrā sausā burkā un glabāju, lietoju pēc vajadzības.

Esmu mēģinājusi malt arī gaļas mašīnā, bet malums nesanāca gana smalks. Plus darba daudz.

1 komentārs:

  1. Šitã es nokavu divus blenderus-mãjãs rīvmaizi taisot..=)Lai gan jãpiebilst-rudzu rīvmaizi no ķelmēnu maizes.

    AtbildētDzēst