2013. gada 25. marts

Bez laktozes

Kopš ziemas M ēdienkartē ir ienākušas bezglutēna auzas, Dr. Eglīte iedrošināja mani saņemties šim solim. Ar pavasari atļāva arī atsākt lietot bezlaktozes piena produktus, bezlaktozes sieru gan laiku pa laikam tāpat ļāvu ēst.
Tas nozīmē nelielas izmaiņas arī bloKa uzstādījumā, un, protams, gardākus un dažādākus ēdienus visas ģimenes ēdienkartē!

Cik tad plašs ir bezlaktozes produktu  klāsts Latvijas liel- un maz- veikalos?

Man pašlaik zināmie produkti veikalos:
Prisma (visplašākais man zināmais klāsts):
BL siers no Valio kādi 3 veidi, BL kulinārijas krējums no Valio, BL saldais krējums 10% un 36% Rainbow, BL piens no Valio, Rainbow piens ar samazinātu laktozes daudzumu, Valio Gefilus jogurts bez piedevām, Rainbow margarīns bez laktozes.
Rimi:
Vairāku veidu BL siers, un vajadzētu būt arī Gefilus jogurtam.
Maxima:
Valio Gefilus jogurts (ir pat dzimtās mazpilsētas mazajā XX Maximā).
Sky:
Bezlaktozes siers, kaut kāds bezlaktozes jogurts arī vismaz kādreiz bija.

Pati veikalos pēdējā laikā esmu bijusi maz, līdz ar to visu nezinu. Priecāšos uzzināt vēl par kādiem produktiem!
Vēl jau, protams, laikam visos minētajos veikalos ir pa kādai spāņu vai itāļu desai bez glutēna un laktozes, Alpro sojas desertiņi, augu pieni utt.

Man kārojas dabūt bezlaktozes biezpienu vai ko līdzīgu, bezlaktozes sviestu... Māsa teic, ka vācijā esot.
Ir plāns uzraudzēt bezlaktozes kefīru, bezlaktozes pienam pieliekot drusciņu laba parasta kefīra!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru